Mezinarodní e-shop s nábytkem působící v CZ, SK, PL, HU, RO, HR, SI

Investiční teaser

Slovenská republika

číslo nabídky: 220008

Prodejní cena 3 675 000 Kč (150 000 €)
Čistý dluh
Čistý dluh je ukazatel zadluženosti firmy. Je vyjádřen jako výše úročeného úvěru minus hotovost ve firmě.
0 Kč
Tržby
Obrat, respektive tržby vyjádrují celkový roční objem výkonů podniku, které podnik získal prodejem tovaru a služeb během účetního období.
13 377 000 Kč
Historie
Délka fungování podniku.
8 let
EBITDA
EBITDA je finanční ukazatel provozní výkonnosti podniku. Roční EBITDA je vyjádřeno jako zisk před odečtením úroků, daní a odpisů v daném roce.
257 250 Kč
Zaměstnanci
Počet zaměstnanců zaměstnaných ve firmě na trvalý pracovní poměr ke dni zveřejnění nabídky.
2

Rychlá návratnost

Stabilně v zisku

Zavedená značka

Základní informace

Předmětem prodeje je zavedený, mezinárodně působící internetový obchod s trendovým nábytkem a doplňky do domácnosti, působící pod značkou Therese. Eshop se specializuje hlavně na prodej menšího nábytku, jako jsou toaletní stolky, šperkovnice, zrcadla a různé typy stojanů. Eshop byl mezi prvními, kdo přinesl tento typ produktů na trhy střední a východní Evropy.

Eshop Therese funguje aktuálně v sedmi zemích:

  • Therese.sk – Slovensko, od roku 2015, návštěvnost 118 tis. návštěv/rok 2021
  • Therese.cz – Česká republika, od roku 2016, návštěvnost 133 tis. návštěv/rok 2021
  • Therese.hu – Maďarsko, od roku 2016, návštěvnost 139 tis. návštěv/rok 2021
  • Therese.ro – Rumunsko, od roku 2016, návštěvnost 197 tis. návštěv/rok 2021
  • Therese.pl – Polsko, od roku 2018, návštěvnost 105 tis. návštěv/rok 2021
  • Therese.hr – Chorvatsko, od roku 2018, návštěvnost 127 tis. návštěv/rok 2021
  • Therese.si – Slovinsko, od roku 2018, návštěvnost 80 tis. návštěv/rok 2021

Eshop začal s toaletními stolky jako hlavním produktem, postupně ale majitelé přidávali další doplňkové kosmetické produkty, jako jsou šperkovnice, zrcadla, doplňky do domácnosti, parfémy atp. Stále existuje velký potenciál přidávat další kategorie produktů a využít velmi dobře definované publikum obchodu. Produkty eshopu si podnik nechává vyrábět v Asii, případně využívá i několik dodavatelů v rámci EU. Pro lepší zákaznickou zkušenost drží eshop většinu produktů skladem, fyzicky jsou skladové zásoby umístěny ve skladech společnosti, která eshopu zajišťuje fulfillment. Není proto potřeba mít vlastní skladové prostory.

Eshopy fungují na systému CreativeShop od společnosti CreativeSites – tento systém kombinuje základní sdílený e-commerce systém s mnoha úpravami na míru. Design a funkcionalita je jedinečná pro Therese a je výsledkem 3+ let úprav, funkcí a optimalizace. Celková investice do Therese e-shopu již přesahuje 35.000 EUR.

Eshop je velmi silný na sociálních médiích – skvělý zákaznický servis a vynikající recenze jsou konkurenční výhodou eshopu. Do dnešního dne bylo investováno více než 550 tis. EUR na různé online marketingové aktivity, aby byla značka Therese blíže potenciálním i stávajícím zákazníkům. K tomu společnost využívá zavedené platformy jako Google, Facebook, FAVI, Biano a CJ. V minulosti se do povědomí eshop dostával také prostřednictvím offline kanálů jako jsou TV reklamy a billboardy.

Hodnota zásob eshopu v čase osciluje, standardně se ale hodnota pohybuje v hodnotách 10 až 40 tis. EUR. Do deklarované ceny za celý eshop jsou zahrnuty zásoby v hodnotě 20 tis. EUR v pořizovacích cenách, v případě, že zásoby budou ke dni prodeje eshopu vyšší nebo nižší než uvažovaná hodnota 20 tis. EUR, cena za eshop by se upravila nahoru nebo dolů o rozdíl od této hodnoty.

V případě vážnějšího zájmu jsme ochotni nasdílet jakákoli další potřebná data nebo statistiky z provozu eshopu. Majitelé jsou ochotni v rámci ceny ve firmě působit další 3 měsíce a zaučit nové majitele, resp. jejich zaměstnance do vedení eshopu.

Hmotný majetek

  • skladové zásoby v hodnotě 20.000 EUR (v případě vyššího stavu skladu se o rozdíl upraví celková cena eshopu)

Nehmotný majetek

  • komplexní E-shopová řešení v 7 zemích (CZ, SK, PL, HU, RO, HR, SI) včetně hostingu od Websupport
  • domény Therese.sk , Therese.cz,Therese.pl, Therese.hu, Therese.ro, Therese.hr, Therese.si
  • dalších 10+ domén připravených k případné expanzi do dalších zemí
  • logo a ochranná známka pro celou EU
  • platební brána řešená pomocí služeb GoPay, Trustpay a PayPal
  • síť dodavatelů (kontakty a propojení)
  • databáze zákazníků s více než 20 000 kontakty
  • účet na síti Facebook s 200.000 followery (CZ, SK, PL, HU, HR, SI, RO), účty na síti Instagram
  • SAEC certifikát pro therese.sk, APEK certifikát pro therese.cz
  • know-how

Propojení:

  • propojení na širokou škálu dopravců (přes walk.cz – možnost přidat jakékoli nové dopravce)
  • zaběhnuté a komplexní marketingové kampaně pro 7 zemí – Google Ads a Facebook ads
  • propojení na Ahoj a.s. (platba na třetiny, platba za 30 dní), Analytický tool ROIVENUE, VIVnetworks, Ecomail, Hotjar, GoSMS
  • XML feedy (Heureka, Zboží, Google merchant, eMag, remarketingový feed, arukereso.hu) a správa datových feedů přes Mergado
  • odkaz na Google Analytics, Google nákupy, Shopalike (cz, sk, hu), FAVI (CZ, SK, HU, RO, PL, HR), BIANO (SK, CZ, HU, RO), Arukereso.hu, Domodi.pl
  • partnerský účet na ZlavaDna.sk
  • XML export pro účetní systém – MoneyS3 (použitelný i pro jiné systémy)

Pronájmy

Kanceláře

  • rozloha: cca 30 m²
  • nájemné: 450,- EUR/měsíc

Pronájem kanceláři není součástí prodeje, nový majitel si bude muset pořídit vlastní prostory po vlastní ose.

Zaměstnanci

  • 2x administrativní pracovník (administrativní činnost, FB příspěvky, customer support SK, CZ, HU)
  • zaběhnutá renomovaná marketingová agentura

Majitelé jsou připraveni nového majitele nebo nové zaměstnance kompletně zaučit do procesu, aby byla zachována kontinuita vedení eshopu.

Zadluženost

  • žádná

Celkové roční tržby

  • 2019: 827.000,- EUR
  • 2020: 993.000,- EUR
  • 2021: 670.000,- EUR
  • 2022: 534.000,- EUR (důvodem poklesu byl opatrnější marketing, stěhování na fulfillment, nižší náklady na reklamu)
  • 2023 : 700.000,- EUR (odhad majitelů)

Marketing profit

  • 2021: 244.000 EUR
  • 2022: 127.000 EUR
  •  

Marketing profit rozumíme jako Tržby minus náklady na zboží minus marketing. 

EBITDA

  • 2019: 30.000,- EUR
  • 2020: 98.000,- EUR
  • 2021: 89.000,- EUR
  • 2022: 10.500,- EUR (zhoršené e-commerce prostředí, neefektivita některých reklam)
  • 2023 : 50.000,- EUR (odhad majitelů)

Ukazatel EBITDA rozumíme jako marže minus součet všech fixních a variabilních nákladů, před zdaněním.Veškerá deklarovaná finanční data lze ověřit v objednávkovém systému eshopu, případně v nástroji ROIvenue.

Ostatní informace

  • Historie: 7 let
  • Důvod prodeje: orientace majitelů na jiné podnikatelské projekty
  • Právní forma: s.r.o.
  • Předmět prodeje: prodej obchodního závodu
Mám zájem o více informací

Ing. Tomáš Šuverík

jednatel společnosti

+420 731 788 155
suverik@inbase.cz

V případě zájmu nám napište!



    Preferuji komunikaci: