Předmětem prodeje je zavedený, mezinárodně působící internetový obchod s trendovým nábytkem a doplňky do domácnosti, působící pod značkou Therese. Eshop se specializuje hlavně na prodej menšího nábytku, jako jsou toaletní stolky, šperkovnice, zrcadla a různé typy stojanů. Eshop byl mezi prvními, kdo přinesl tento typ produktů na trhy střední a východní Evropy.
Eshop Therese funguje aktuálně v sedmi zemích:
Eshop začal s toaletními stolky jako hlavním produktem, postupně ale majitelé přidávali další doplňkové kosmetické produkty, jako jsou šperkovnice, zrcadla, doplňky do domácnosti, parfémy atp. Stále existuje velký potenciál přidávat další kategorie produktů a využít velmi dobře definované publikum obchodu. Produkty eshopu si podnik nechává vyrábět v Asii, případně využívá i několik dodavatelů v rámci EU. Pro lepší zákaznickou zkušenost drží eshop většinu produktů skladem, fyzicky jsou skladové zásoby umístěny ve skladech společnosti, která eshopu zajišťuje fulfillment. Není proto potřeba mít vlastní skladové prostory.
Eshopy fungují na systému CreativeShop od společnosti CreativeSites – tento systém kombinuje základní sdílený e-commerce systém s mnoha úpravami na míru. Design a funkcionalita je jedinečná pro Therese a je výsledkem 3+ let úprav, funkcí a optimalizace. Celková investice do Therese e-shopu již přesahuje 35.000 EUR.
Eshop je velmi silný na sociálních médiích – skvělý zákaznický servis a vynikající recenze jsou konkurenční výhodou eshopu. Do dnešního dne bylo investováno více než 550 tis. EUR na různé online marketingové aktivity, aby byla značka Therese blíže potenciálním i stávajícím zákazníkům. K tomu společnost využívá zavedené platformy jako Google, Facebook, FAVI, Biano a CJ. V minulosti se do povědomí eshop dostával také prostřednictvím offline kanálů jako jsou TV reklamy a billboardy.
Hodnota zásob eshopu v čase osciluje, standardně se ale hodnota pohybuje v hodnotách 10 až 40 tis. EUR. Do deklarované ceny za celý eshop jsou zahrnuty zásoby v hodnotě 20 tis. EUR v pořizovacích cenách, v případě, že zásoby budou ke dni prodeje eshopu vyšší nebo nižší než uvažovaná hodnota 20 tis. EUR, cena za eshop by se upravila nahoru nebo dolů o rozdíl od této hodnoty.
V případě vážnějšího zájmu jsme ochotni nasdílet jakákoli další potřebná data nebo statistiky z provozu eshopu. Majitelé jsou ochotni v rámci ceny ve firmě působit další 3 měsíce a zaučit nové majitele, resp. jejich zaměstnance do vedení eshopu.
Hmotný majetek
Nehmotný majetek
Propojení:
PronájmyKanceláře
Pronájem kanceláři není součástí prodeje, nový majitel si bude muset pořídit vlastní prostory po vlastní ose. |
Zaměstnanci
Majitelé jsou připraveni nového majitele nebo nové zaměstnance kompletně zaučit do procesu, aby byla zachována kontinuita vedení eshopu. Zadluženost
Celkové roční tržby
Marketing profit
Marketing profit rozumíme jako Tržby minus náklady na zboží minus marketing. EBITDA
Ukazatel EBITDA rozumíme jako marže minus součet všech fixních a variabilních nákladů, před zdaněním.Veškerá deklarovaná finanční data lze ověřit v objednávkovém systému eshopu, případně v nástroji ROIvenue. Ostatní informace
|
Společnost InBase s.r.o. vynakládá velké úsilí, aby informace na těchto stránkách byly aktuální a přesné. Přesto společnost nepřebírá odpovědnost za jejich aktuálnost, správnost, úplnost nebo kvalitu. Informace o podniku uvedené v tomto nabídkovém listu jsou zpracované na základě podkladů a informací poskytnutých majitelem nebo majiteli podniku. Za škody materiální či nemateriální povahy, přímo či nepřímo způsobené užitím nebo nepoužitím informací nebo používáním nesprávných či neúplných údajů, není Společnost InBase s.r.o. odpovědná.
Mám zájem o více informacíPo podpisu dohody o mlčenlivosti (NDA) vám rádi poskytneme podrobnější informace.