Předmětem prodeje je 100% podíl ve společnosti, zaměřené na výrobu kvalitních a nutričně vyvážených jídel formou krabičkové diety s vlastním rozvozem po Praze. Krabičková dieta je už mezi zákazníky dobře známá a počet zákazníků využívajících dovoz jídel od společnosti v čase kontinuálně roste. Cílem společnosti je odlišit se od konkurence poskytováním nejkvalitnější služby rozvozu zdravých jídel v Praze. Kromě samotné výroby jídel do krabiček společnost též provozuje vlastní zdravé bistro a dvě výdejny, které jsou otevřené 24/7.
Společnost má stabilní tým složený z provozního manažera, šéfkuchaře, kuchařů, pomocných sil, pracovníků marketingu a logistiky. Infrastruktura společnosti je efektivní a dobře zorganizovaná, operativa není od majitelů přímo závislá.
Typickým zákazníkem společnosti je mladý člověk starší 30 let, pracovně vytížení jedinci, rodičové nebo zákazníci, kteří chtějí zhubnout. Zákazníky společnost získává zejména prostřednictvím webových stránek společnosti, k jejich získání společnost využívá i PPC marketing. Více než 55% návštěvníků a potenciálních zákazníků však na stránky společnost přijde napřímo nebo přes organické vyhledávání ve vyhledávačích. Posláním společnosti je usnadnit jejím zákazníkům zdravé stravování bez potřeby vlastní přípravy jídel. Společnost klade důraz na udržitelnost a ekologii, používá proto plně rozložitelné obaly a podporuje zero-waste přístup.
Ekonomika společnosti je stabilní, společnost generuje cca 3 – 4 mil. Kč zisku před zdaněním. V roce 2025 ale odpadne několik nákladů, takže je možné očekávat výrazně vyšší ziskovost.
Majitelé společnosti v současnosti ve firmě zastávají role provozního manažera a šéfkuchaře, odměna majitelů za jejich činnost je již zahrnuta v nákladech společnosti. Tyto role bude potřebné v určitém čase nahradit, majitelé ale počítají s tím, že po přechodnou dobu ve firmě zůstanou. Důvodem pro prodej je jen fakt, že majitelé se chtějí více věnovat jiným projektům a vnímají, že firma je ve fázi, kdy by potřebovala další impuls do technologií a marketingu.
Jedná se o společnost, která má zavedenou značku, vybudovanou infrastrukturu, věrné zákazníky a školený personál. Je vhodná pro investora, který chce navázat na stabilní provoz a využít její potenciál k dalšímu růstu. V případě zájmu investora bistro nemusí být součástí prodeje a předmětem prodeje bude jen krabičková dieta.
Hmotný majetek
Hodnota majetku je cca 2,9 mil. Kč. Nehmotný majetek
PronájmyKuchyně, bistro, kanceláře
Zaměstnanci
|
Zadluženost
Celkové roční tržby
Zisk před zdaněním
Ostatní informace
|
Společnost InBase s.r.o. vynakládá velké úsilí, aby informace na těchto stránkách byly aktuální a přesné. Přesto společnost nepřebírá odpovědnost za jejich aktuálnost, správnost, úplnost nebo kvalitu. Informace o podniku uvedené v tomto nabídkovém listu jsou zpracované na základě podkladů a informací poskytnutých majitelem nebo majiteli podniku. Za škody materiální či nemateriální povahy, přímo či nepřímo způsobené užitím nebo nepoužitím informací nebo používáním nesprávných či neúplných údajů, není Společnost InBase s.r.o. odpovědná.
Mám zájem o více informacíPo podpisu dohody o mlčenlivosti (NDA) vám rádi poskytneme podrobnější informace.