Spediční společnost se stabilním portfoliem klientů - InBase

Spediční společnost se stabilním portfoliem klientů

Královéhradecký kraj, ČR

číslo nabídky: 250014

Fotografie je ilustrační
Prodejní cena
Uvedená cena zahrnuje:
  • 100% podíl ve společnosti
Uvedená cena nezahrnuje:
  • hotovost na účtech společnosti
1 000 000 Kč
Čistý dluhČistý dluh je ukazatel zadluženosti firmy. Je vyjádřen jako aktuální výše nesplaceného dluhu k bankovním institucím. Zahrnuje investiční úvěry, provozní úvěry, hypoteční úvěry a např. i čerpané kontokorentní úvěry.
0 Kč
TržbyTržby společnosti (nebo obrat společnosti) vyjádrují celkový roční objem výkonů podniku, které podnik získal prodejem zboží a vlastních služeb během účetního období. Uvádíme údaj z posledního uzavřeného účetního období.
58 000 000 Kč
HistorieUvádíme, jak dlouho již firma působí na trhu. Údaj může být přibližný.
20+ let
EBITDA EBITDA je finanční ukazatel provozní výkonnosti podniku. Při nabídkách uvádíme tzv. normalizovanou provozní EBITD-u, kterou kalkulujeme jako provozní zisk společnosti, očištěný o nákladové úroky, odpisy dlouhodobého majetku a náklady nesouvisející s předmětem prodeje.
-1 000 000 Kč
ZaměstnanciPočet zaměstnanců zaměstnaných ve firmě na trvalý pracovní poměr nebo částečný úvazek ke dni zveřejnění nabídky.
15

Kvalitní personál

Nízká cena

Rodinná firma

Základní informace

Předmětem prodeje je 100% podíl v zavedené české společnosti, působící v oboru mezinárodní dopravy a spediční logistiky. Firma působí na trhu již více než 30 let a specializuje se na komplexní zajištění přepravních a logistických procesů s důrazem na kvalitu, spolehlivost a flexibilitu. Kromě dopravních služeb nabízí také celní služby, skladování a poradenství. Společnost v současnosti hledá strategického investora nebo kupujícího 100% podílu. 

Firma si od svého založení zachovává osobní přístup k zákazníkům i zaměstnancům a je již od svého vzniku stabilním poskytovatelem přepravních, logistických a celních služeb s mezinárodním dosahem. Základem úspěchu je důraz na profesionalitu, dlouhodobou spolehlivost a neustálé přizpůsobování se požadavkům trhu. Klíčovou hodnotou firmy je individuální přístup k zákazníkovi a rychlá reakční doba.

Mezi hlavní činnosti patří:

  • Mezinárodní a vnitrostátní silniční přeprava (celovozové i dokládkové zásilky)
  • Celní deklarace – zastupování při celním řízení, zajišťování celních dluhů
  • Zpracování Intrastatu
  • Krátkodobé i dlouhodobé skladování zboží
  • Zajišťování pojištění zásilek

Zákazníci společnosti jsou z řad malých a středních podniků z různých sektorů, ale i velkých nadnárodních korporací, což zajišťuje diverzifikaci příjmů a snižuje závislost na jednotlivých odběratelích. Co se týče aktivit společnosti v posledních letech, v roce 2024 bylo realizováno 2 648 přeprav, z toho 78 klientů s ročními tržbami přesahujícími 100 tis. Kč. Zákazníci firmy jsou zahraniční, ale i české společnosti, které využívají komplexní servis v oblasti přepravy, celních služeb a skladování. V oblasti celních deklarací, skladování a Intrastatu firma obsloužila 85 zákazníků, z nichž 12 překročilo tržby 100 tis. Kč.

Společnost zaměstnává 15 pracovníků a zachovává si štíhlou strukturu. Externí účetní služby umožňují efektivní řízení nákladů a administrativy. Společnost sídlí v pronajatých prostorách, nevlastní žádné nemovitosti ani dopravní techniku. Nemá žádné bankovní úvěry či zadlužení vůči finančním institucím, po celou dobu byla financovaná z vlastních zdrojů a nerozděleného zisku společnosti.

V posledních letech se společnosti nedaří vygenerovat kladný zisk, zejména z důvodu zvyšujících se fixních a režijních nákladů s vzhledem k velikosti firmy. I to je jeden z důvodů, proč majitel hledá strategického partnera pro svou společnost. V případě zahrnutí společnosti do skupiny společností by ale díky dalším synergiím mohla být pro investora zajímavou příležitostí, zejména díky portfoliu kontaktů a databáze zákazníků. Hodnota společnosti tkví zejména v hodnotě značky, 30ti leté historii, obchodních kontraktech a výborném jménu u obchodních partnerů. 

Společnost tedy může představovat atraktivní příležitost pro investora nebo firmu z oboru logistiky, spedice či dopravních služeb, která chce rozšířit své působení na českém trhu. Díky zavedené značce, interním procesům a stabilnímu týmu je firma vhodná pro integraci do širšího portfolia služeb nebo jako regionální pobočka větší logistické skupiny. Vzhledem k aktuální ztrátovosti (možnost využití daňové ztráty z předchozích let) je vhodné, aby byl nový vlastník schopen poskytnout provozní stabilitu, provést optimalizaci nákladů a využít synergických efektů.

 

Hmotný majetek

  • vybavení kanceláří

Nehmotný majetek

  • reference společnosti
  • obchodní kontrakty se zákazníky
  • odborný a zaškolený pracovní tým
  • certifikace a licence
  • webové stránky

Pronájmy

Kancelářské prostory

  • pronájem na dobu neurčitou

Zaměstnanci

Počet zaměstnanců: 15

  • 1 majitel a jednatel
  • 4 dispečeři
  • 2 pracovníci obchodního oddělení a marketingu (+ 1 na smlouvu)
  • 2 celní deklarantky
  • 1 skladník
  • 1 fakturantka/pomocná účetní (externí účetní firma)
  • 1 mzdová účetní + personalistika
  • 2 administrativní pracovnice
  • 1 pracovník na mateřské dovolené

Zadluženost

  • žádné zadlužení

Celkové roční tržby

  • 2022: 56 mil. Kč
  • 2023: 57 mil. Kč
  • 2024: 58 mil. Kč

Provozní zisk společnosti

  • 2022: -2,2 mil. Kč
  • 2023: -1,2 mil. Kč
  • 2024: -1,0 mil. Kč

Poznámka: V přehledu uvádíme provozní výsledek hospodaření.

Ostatní informace

  • Historie: 30+ let
  • Důvod prodeje: vyšší věk majitele, potřeba investora
  • Právní forma: s.r.o.
  • Předmět prodeje: 100% podíl v s.r.o.
Mám zájem o více informací

Ing. Tomáš Šuverík

Jednatel a M&A poradce

+420 731 788 155

V případě zájmu nás neváhejte kontaktovat.

Po podpisu dohody o mlčenlivosti (NDA) vám rádi poskytneme podrobnější informace.



    Preferuji komunikaci: