Předmětem prodeje je 100% podíl ve společnosti, zaměřené na výrobu oděvů a jejich prodej maloobchodním odběratelům. Společnost také provozuje vlastní e-shop, prostřednictvím kterého realizuje prodej vlastních výrobků, textilních materiálů a doplňků a střihových příloh vlastní produkce. Společnost se též věnuje výrobě reklamních a firemních předmětů a oděvů na zakázku. Společnost operuje na trhu již více než 30 let a za dobu své existence si vybudovala stabilní síť maloobchodních odběratelů a zákazníků po celé ČR.
Prvním pilířem produkce společnosti je výroba oděvů určených pro síť maloobchodních odběratelů. Výrobky jsou distribuovány pod registrovanou ochrannou značkou, výrobky si společnost sama navrhuje a to v kategorii módní dámské kolekce. Kolekce firmy se navrhují a vzorují vždy s dostatečným předstihem z materiálů od dodavatelů z ČR, tak i několika států Evropy (zejména Itálie, Německa, Španělska, Polska a Řecka). Společnost spolupracuje také se zahraničními dodavateli doplňků pro textilní výrobky popř. s firmami zajišťujícími speciální technologie. Kolekce výrobků je nabízena jak vlastními obchodními zástupci, tak formou účasti na veletrhu STYL/KABO v Brně vždy pro sezónu jaro/léto a podzim/zima. Díky dlouhodobým kontraktům je firma vytížena vždy několik měsíců dopředu. Síť maloobchodních odběratelů je tvořena více jak 100 stálými odběrateli a 9-ti komisionářskými partnery.
Druhým pilířem produkce společnosti je výroba určená pro zakázkovou textilní výrobu – zejména pro firemní klientelu. Zde jsou výrobky distribuovány pod druhou registrovanou značkou určenou právě pro tuto klientelu. Většinu výrobků si společnost sama navrhuje, anebo řeší zakázky na základě přesného zadání klienta. Také v tomto případě jsou využívány veškeré technologie a střihové možnosti, jako u výroby pro maloobchodní trh. Zásadní výhodou pro plnění někdy velmi krátkých dodacích termínů je možnost odebírat základní materiály v pestré barevné škále ze stále doplňovaných skladových zásob několika dodavatelů.
Třetím pilířem je výroba sportovního ošacení, v databázi střihových řad je k dispozici sportovní ošacení pro fitness, jógu a cyklo.
Čtvrtým pilířem je navrhování a výroba reklamních a dárkových předmětů na zakázku a katalogový prodej reklamních a dárkových předmětů, který společnost realizuje ve spolupráci s jednou z největších firem dovážejících toto zboží do Evropy.
Zákazníky společnosti jsou:
Obchodní činnost společnosti zabezpečují zejména externí obchodní zástupci, společnost využívá ale i prezentaci na veletrzích Styl/Kabo, reklamní akce na FB, Instagramu, Seznamu, osobní jednání se stálou klientelou a účast na výběrových řízeních. Firma provozuje aktivní e-shop pro prodej svých výrobků, prodej módní metráže, doplňků a střihů z vlastní databanky. Firma má svůj vlastní účetní program MRP a účetnictví si spravuje sama.
Společnost aktuálně zaměstnává 12 zaměstnanců včetně majitelky. Velkou přidanou hodnotou společnosti je možnost navrhovat nové věci, díky návrhářským schopnostem několika pracovníků firmy. Neméně důležitá je i schopnost dlouhodobě si udržet většinu důležité klientely – zejména díky značným zkušenostem obchodního týmu.
Co se týče zázemí firmy, společnost disponuje modelárnou, kde vznikají nové základy – střihy, jak na dámskou kolekci, tak požadované modely pro firemní klientelu. Následně na modelárnu navazuje stříhárna, kde se řežou jak malé, tak velké zakázky na pásové pile, která je určena pro řezání střihových dílců. Šicí dílna, je vybavena pro výrobu lehké konfekce. Kapacita šicí dílny je 1200 – 2000 kusů za měsíc, dle náročnosti výrobků, zbytek je zadáván na mzdové dílny. Výrobek je zpracováván na mzdových dílnách ve stejné kvalitě, jako na základně. Poslední částí je výstupní kontrola, ke které patří žehlící technika a čistič mastných skvrn se vzduchotechnikou. Součástí firmy je i sklad materiálu a sklad hotových výrobků určených k expedici. Majetkem firmy je i server a síť počítačů a tiskáren.
Role majitelky spočívá v obecném jednání za společnost a současně řídí její chod zejména po stránce výrobní a obchodní v oblasti dámské módy. Majitelka prodává společnost jenom ze zdravotních důvodů. Součástí uvedené ceny jsou i skladové zásoby v pořizovací hodnotě až 8 mil. Kč.
Hmotný majetek
Nehmotný majetek
PronájmyČást přízemní budovy
Kancelář a příruční sklad
Zaměstnanci
|
Zadluženost
Celkové roční tržby
Normalizovaný reálný zisk společnosti
Poznámka: Normalizovaný zisk společnosti byl vypočten jako reálný zisk, který je schopna firma vygenerovat, tj. zisk, který je očištěn o jednorázové, nestandardní a s hlavní činností nesouvisející náklady. Ostatní informace
|
Společnost InBase s.r.o. vynakládá velké úsilí, aby informace na těchto stránkách byly aktuální a přesné. Přesto společnost nepřebírá odpovědnost za jejich aktuálnost, správnost, úplnost nebo kvalitu. Informace o podniku uvedené v tomto nabídkovém listu jsou zpracované na základě podkladů a informací poskytnutých majitelem nebo majiteli podniku. Za škody materiální či nemateriální povahy, přímo či nepřímo způsobené užitím nebo nepoužitím informací nebo používáním nesprávných či neúplných údajů, není Společnost InBase s.r.o. odpovědná.
Mám zájem o více informacíPo podpisu dohody o mlčenlivosti (NDA) vám rádi poskytneme podrobnější informace.