Předmětem prodeje je 100% podíl v společnosti zaměřené na vývoj, výrobu a prodej hygienických potřeb pro muže a ženy. Jedná se o společnost, která vyvinula svůj vlastní originální produkt, zabezpečila si jeho výrobu a úspěšně ho prodává pod svým vlastním brandem, chráněným ochrannou známkou v ČR a v Evropě.
Produkty využívají špičkovou konstrukci a nové technologie a poskytují vysokou funkčnost, komfort i diskrétnost pro uživatele. Produkty odpovídají současným trendům udržitelnosti a šetří náklady zdravotních systémů i koncových zákazníků. Společnost vyniká inovativním vývojem produktů, vysokou kvalitou zpracování a silnou orientací na ekologii a opakovanou použitelnost. Značka produktů je již v současnosti ve své cílové skupině známá a povědomí o ní rapidně roste.
Samotná výroba probíhá v ČR a v zahraničí, což umožňuje udržet konkurenceschopné ceny při zachování vysoké kvality. Samotné výrobní náklady jsou na velmi nízké úrovni.
Letos majitelé společnosti dosáhli důležitý milník – produkty společnosti byli institucí SÚKL schválené jako certifikovaný zdravotnický prostředek (třída I dle MDR) přináší zásadní růstový potenciál pro domácí i mezinárodní trhy. Proces získání certifikace trval téměř rok, přičemž materiály úspěšně laboratorně testovány v akreditované laboratoři podle normy ČSN EN ISO 10993-23. Tento krok společnosti otevírá dveře ke kontraktům se zdravotními pojišťovnami, lékárnami a B2B distribucí, a to nejen na českém trhu, ale i v zahraničí. Cílem společnosti je v současnosti co nejdříve být součástí systému úhrad zdravotnických prostředků předepisovaných na poukaz a hrazených z veřejného zdravotního pojištění.
Prodej společnosti v současnosti probíhá prostřednictvím vlastního propracovaného eshopu, do kterého byly investovány nemalé prostředky. Úvodní investice do projektu v rocích 2020 až 2022 byla cca 8 mil. Kč. Marketingová strategie je již nastavená a odzkoušená, využívá zejména sociální sítě a affiliate marketing. Od počátku roku 2024 probíhá rozšíření prodeje i na zahraničný trhy v SK, PL a HU, společnost využívá i prodej přes marketplaces typu Alza nebo Allegro.
Cílovou skupinou společnosti pro menstruační prádlo jsou ženy ve věku od 12 do 50 let, klienty pro inkontinenční prostředky jsou muži a ženy od 12 do 80+ let. Výhodou je stabilní míra prodeje, která nepodléhá sezónním výkyvům a díky tomu se lépe řídí a plánuje zaměstnanecká kapacita podniku a výroba. Business společnosti nepodléhá krizovým obdobím jako byla pandemie Covidu anebo krize spojená s válkou. Trh, na kterém společnost působí, bude z objektivních důvodů velmi pravděpodobně v nejbližších rocích dynamicky růst.
Potenciál společnosti je velký zejména v oblasti inkontinence. Inkontinencí trpí podle odhadů až 10–15 % populace, přičemž výskyt výrazně roste s věkem, což představuje širokou a stabilní cílovou skupinu. Inkontinenční prostředky deklarované jako zdravotnický prostředek podléhá přísné regulaci – zejména povinnosti mít platnou CE certifikaci dle MDR. To výrazně zužuje konkurenci a vytváří tržní bariéru, kterou většina nových značek není schopna překonat. Díky této kombinaci vysoké poptávky a nízké konkurence představuje inkontinenční segment mimořádně atraktivní příležitost pro růst a expanzi. Produkty jsou již lokalizovány pro více trhů (včetně DE, PL, SK, HU) a díky certifikaci se nabízí možnost rychlé expanze na trhy EU, kde poptávka po ekologických a certifikovaných řešeních roste.
Ve společnosti aktuálně pracují v průměru 3 zaměstnanci. Majitel se ve společnosti věnuje zejména strategickému vedení, přičemž tato role mu zabírá dohromady asi 25 hodin/týden. Majitel podnik prodává z osobních důvodů, ale je ochoten ve firmě zůstat po omezenou dobu (cca 1 rok) i po prodeji a zastávat pozici konzultanta/manažera, s cílem bezproblémového předání firmy.
Součástí ceny jsou zásoby v pořizovací hodnotě 7,2 mil. Kč, jedná se o obrátkové zboží v celé výši. Takto vysoká hodnota skladových zásob, které jsou v ceně akvizice, zásadně snižuje pro investora riziko akvizice.
Jedná se o unikátní příležitost investovat do inovativního a agilního výrobce s unikátním, certifikovaným produktem v segmentu zdravotnických prostředků. Ideální příležitost pro strategického partnera působícího v oblasti zdravotnického sortimentu, e-commerce nebo retailu. Vhodné pro subjekt s dostatečnou finanční kapacitou pro škálování výroby a rozšíření exportních aktivit. Atraktivní zejména pro společnosti se zkušeností s B2B prodejem nebo budováním obchodních sítí. Díky již vybudovanému produktu a značce je projekt ideálně škálovatelný prostřednictvím existující distribuční sítě a vhodný pro rychlou expanzi na evropské trhy.
Hmotný majetek
Nehmotný majetek
Pronájmy
Zaměstnanci
|
Zadluženost
Celkové roční tržby
Provozní EBITDA
Ostatní informace
|
Společnost InBase s.r.o. vynakládá velké úsilí, aby informace na těchto stránkách byly aktuální a přesné. Přesto společnost nepřebírá odpovědnost za jejich aktuálnost, správnost, úplnost nebo kvalitu. Informace o podniku uvedené v tomto nabídkovém listu jsou zpracované na základě podkladů a informací poskytnutých majitelem nebo majiteli podniku. Za škody materiální či nemateriální povahy, přímo či nepřímo způsobené užitím nebo nepoužitím informací nebo používáním nesprávných či neúplných údajů, není Společnost InBase s.r.o. odpovědná.
Mám zájem o více informacíPo podpisu dohody o mlčenlivosti (NDA) vám rádi poskytneme podrobnější informace.