Předmětem prodeje je 100% podíl v společnosti zaměřené na výrobu specifických hygienických a menstruačních potřeb pro ženy a inkontinenčního prádla pro ženy a muže. Jedná se o společnost, která vyvinula svůj vlastní originální produkt, zabezpečila si jeho výrobu a úspěšně ho prodává pod svým vlastním brandem, chráněným ochrannou známkou v ČR a v Evropě. Značka produktů je již v současnosti ve své cílové skupině známá a povědomí o ní rapidně roste.
Jádro businessu společnosti tvoří výroba a prodej jen cca 10 druhů menstruačních potřeb pro ženy. Tyto produkty byly vyvinuty v roce 2021 s ohledem na specifické potřeby cílové skupiny – majitelé se domnívají, že jsou kvalitnější než výrobky od konkurence. Díky nízkému počtu druhů produktů je společnost schopna lépe plánovat výrobu a je potřeba relativně malé skladovací prostory. Samotnou výrobu menstruačních potřeb pro společnost provádí několik šicích dílen v ČR a jeden větší výrobce ze zahraničí.
Prodej společnosti v současnosti probíhá prostřednictvím vlastního propracovaného eshopu, do kterého byly investovány nemalé prostředky. Úvodní investice do projektu v rocích 2020 až 2022 byla cca 8 mil. Kč. Marketingová strategie je již nastavená a odzkoušená, využívá zejména sociální sítě a affiliate marketing. V plánu pro nejbližší měsíce je počátek B2B prodeje do kamenných prodejen. Od počátku roku 2024 probíhá rozšíření prodeje i na zahraničný trhy v DE, AT, SK, HU.
Cílovou skupinou společnosti jsou ženy ve věku od 12 do 50 let. Výhodou je stabilní míra prodeje, která nepodléhá sezónním výkyvům a díky tomu se lépe řídí a plánuje zaměstnanecká kapacita podniku a výroba. Business společnosti nepodléhá krizovým obdobím jako byla pandemie Covidu anebo krize spojená s válkou. Trh, na kterém společnost působí, bude z objektivních důvodů velmi pravděpodobně v nejbližších rocích dynamicky růst.
Business společnosti rychle roste, jen za velmi krátké období (2 roky) se společnost dokázala od vývoje produktu posunout k tržbám na úrovni 14 mil. Kč v roce 2023 jen z B2C prodeje na českém trhu, s očekáváním 30 – 40% růstu obratu v dalším roce. Růst bude dále akcelerován i vstupem na nové trhy, a též využitím marketplacu Amazonu a Alzy.
Ve společnosti aktuálně pracují v průměru 3 zaměstnanci. Majitel se ve společnosti věnuje zejména strategickému vedení, přičemž tato role mu zabírá dohromady asi 25 hodin/týden. Majitel podnik prodává z důvodu stěhování mimo ČR, ale je ochoten ve firmě zůstat po omezenou dobu (cca 1 rok) i po prodeji a zastávat pozici konzultanta/manažera, s cílem bezproblémového předání firmy.
Součástí ceny jsou zásoby v pořizovací hodnotě 7,0 mil. Kč, jedná se o obrátkové zboží v celé výši, není problém toto zboží prodat.
Hmotný majetek
Nehmotný majetek
Pronájmy
Zaměstnanci
Zadluženost
|
Celkové roční tržby
Provozní EBITDA
Ostatní informace
|
Společnost InBase s.r.o. vynakládá velké úsilí, aby informace na těchto stránkách byly aktuální a přesné. Přesto společnost nepřebírá odpovědnost za jejich aktuálnost, správnost, úplnost nebo kvalitu. Informace o podniku uvedené v tomto nabídkovém listu jsou zpracované na základě podkladů a informací poskytnutých majitelem nebo majiteli podniku. Za škody materiální či nemateriální povahy, přímo či nepřímo způsobené užitím nebo nepoužitím informací nebo používáním nesprávných či neúplných údajů, není Společnost InBase s.r.o. odpovědná.
Mám zájem o více informacíPo podpisu dohody o mlčenlivosti (NDA) vám rádi poskytneme podrobnější informace.