Podíl ve společnosti zaměřené na výrobu a prodej módních doplňků

Investiční teaser

Moravskoslezský kraj, ČR

číslo nabídky: 220009

Známá značka
Fotografie je ilustrační
Prodejní cena 5 000 000 Kč
Čistý dluh
Čistý dluh je ukazatel zadluženosti firmy. Je vyjádřen jako výše úročeného úvěru minus hotovost ve firmě.
8 500 000 Kč
Tržby
Obrat, respektive tržby vyjádrují celkový roční objem výkonů podniku, které podnik získal prodejem tovaru a služeb během účetního období.
41 100 000 Kč
Historie
Délka fungování podniku.
9 let
EBITDA
EBITDA je finanční ukazatel provozní výkonnosti podniku. Roční EBITDA je vyjádřeno jako zisk před odečtením úroků, daní a odpisů v daném roce.
na vyžádání
Zaměstnanci
Počet zaměstnanců zaměstnaných ve firmě na trvalý pracovní poměr ke dni zveřejnění nabídky.
16

Hodnotné know-how

Velký potenciál růstu

Zavedená značka

Základní informace

Předmětem prodeje je 28,1% podíl ve společnosti zaměřené na výrobu a prodej dámských a pánských módních doplňků, distribuci oblečení a výrobu homedesignu. Společnost aktivně působí online v 8 zemích EU a má vybudované velmi dobré povědomí o značce – jde o na trhu velmi oblíbený lovebrand. Firma byla založena před více než 8 lety a pod vlastní značkou (na kterou vlastní také ochrannou známku) navrhuje a vyrábí vlastní výrobky ze dřeva, kůže, látky a kovu. Své výrobky společnost prodává prostřednictvím vícero kanálů, primárně přes:

  • Primární online eshop (CZ/SK/HU/PL/SK/RO/COM/DE/BE)
  • Alternativní eshopy (CZ/SK)
  • Velkoobchody a prodejny
  • Marketplaces – (Amazon, Zoot, Alza, Avocado store)
  • Vlastní prodejna a veletrhy (Praha)
  • Distributoři (DE/BE)

Společnost disponuje vlastní výrobní kapacitou – dílnou, která se skládá z gravírovacího centra, šperkařské a šicí dílny. Výroba se nachází v samostatné budově o rozloze cca 150 m². Jedná se o kompletně vybavenou výrobní dílnu se stroji a vybavením, potřebným pro výrobu jakýchkoliv výrobků ze dřeva, kůže nebo látky. Díky aktivnímu vývojovému týmu je společnost schopna ročně přinést na trh velké množství nových výrobků a inovací. Společnost má nastavené funkční a ověřené procesy v logistice a zázemí (sklad, expedice, zákaznický servis), provozuje vlastní prodejnu v Praze a o celý marketing se stará in-house marketingový tým. Ve společnosti je aktuálně zaměstnaných na 16 lidí na hlavní pracovní poměr + firma kooperuje s několika dalšími osobami/dodavateli na IČ nebo DPP dle potřeby.

Mimo eshop, který společnost provozuje pod svou primární značkou, společnost provozuje i dva další eshopy v ČR. Díky  efektivnímu informačnímu systému, automatizovaně napojenému na všechny eshopy, společnost zvládá v největším prodejním období vyexpedovat 2000 objednávek za den. 

Aktuálně jsou ve vlastnické struktuře firmy tři majitelé, z toho dva jsou jednatelé, kteří ve firmě aktivně pracují a jeden je investor, který zastává ve firmě roli kontrolního orgánu. Předmětem prodeje je podíl jedného ze spolumajitelů – spoluzakladatelů společnosti, ve výši 28,1%. Společnost vlastní 100% podíl v německé dceřiné společnosti, ta slouží k distribuci zboží na německý trh a do zahraničí. 

Byznys model společnosti je postavený na principu škálovatelnosti projektů, kde 80% tržeb tvoří základ prodeje pod primární značkou, a zbylých 20% tvoří ostatní značky a eshopy. Dlouhodobým cílem spolumajitelů společnosti je vytvořit online ekosystém složený z několika značek, který těží ze sdílení vnitřních procesů a systému (účetnictví, logistika, sklad, expedice, customer care, marketing) a tím snižuje náklady a dodává projektům větší konkurenceschopnost a pružnost.

Majitel má vypracovaný plán na další roky s cílem zvyšování marže i obratu, i s prostředky, jak toho dosáhnout. Rádi dokument zašleme vážným zájemcům.

Nehmotný majetek

  • silný brand
  • 200.000 fanoušků na sociálních sítích
  • 99% spokojenost na Heuréce
  • 200 tisíc návštěvníků webu/měsíc
  • zavedený interní zkušený tým zaměstnanců
  • zajištěná a zainvestovaná infrastruktura firmy (IT, procesy, postupy, výroba)
  • 3+ zavedené značky produktů
  • 70 tis. kontaktů na zákazníky
  • výrobní a marketingové know-how

Zaměstnanci

  • Jednatelé – 3x
  • Vedoucí výroby – 1 x HPP
  • Gravírování – 1 x HPP + 2 x DPP
  • Příjem a kontrola kvality – 1 x HPP
  • Výrobní dílna – 6 x HPP + 2 x DPP
  • Customer care – 3 x HPP
  • Expedice – 1 x HPP + 3 x DPP
  • Účetní – 1 x IČO
  • Marketing – 4 x IČO + 4 x DPP + externisti
  • Zaměstnanci prodejny – 1 x HPP + 3x DPP

Zadluženost

  • 7,5 mil. Kč ve formě zápůjčky od investora/spolumajitele, splatná v r. 2027
  • 1 mil. Kč zápůjčka na předskladnění na Vánoční sezonu 2021

Celkové roční tržby

  • 2017: 18,5 mil. Kč
  • 2018: 28,1 mil. Kč
  • 2019: 34,8 mil. Kč
  • 2020: 68,1 mil. Kč
  • 2021: 41,1 mil. Kč (covid)
  • 2022 (odhad): 50+ mil. Kč

Roční zisk (EBITDA)

  • 2017: -0,4 mil. Kč
  • 2018: -0,1 mil. Kč
  • 2019: -0,6 mil. Kč 
  • 2020: zisk 7,1 mil. Kč (covid)
  • 2021: zisk 2,5 mil. Kč (změna strategie)
  • 2022 (odhad): 2,5 – 3,0 mil. Kč

Ostatní informace

Délka fungování: 9+ let

Důvod prodeje: záměr jednoho z majitelů věnovat se jiným podnikatelským aktivitám

Právní forma: s.r.o.

Předmět prodeje: 28,1% podíl v s.r.o.

Mám zájem o více informací

Ing. Tomáš Šuverík

jednatel společnosti

+420 731 788 155
suverik@inbase.cz

V případě zájmu nám napište!