Předmětem prodeje je 28,1% podíl ve společnosti zaměřené na výrobu a prodej dámských a pánských módních doplňků, distribuci oblečení a výrobu homedesignu. Společnost aktivně působí online v 8 zemích EU a má vybudované velmi dobré povědomí o značce – jde o na trhu velmi oblíbený lovebrand. Firma byla založena před více než 8 lety a pod vlastní značkou (na kterou vlastní také ochrannou známku) navrhuje a vyrábí vlastní výrobky ze dřeva, kůže, látky a kovu. Své výrobky společnost prodává prostřednictvím vícero kanálů, primárně přes:
Společnost disponuje vlastní výrobní kapacitou – dílnou, která se skládá z gravírovacího centra, šperkařské a šicí dílny. Výroba se nachází v samostatné budově o rozloze cca 150 m². Jedná se o kompletně vybavenou výrobní dílnu se stroji a vybavením, potřebným pro výrobu jakýchkoliv výrobků ze dřeva, kůže nebo látky. Díky aktivnímu vývojovému týmu je společnost schopna ročně přinést na trh velké množství nových výrobků a inovací. Společnost má nastavené funkční a ověřené procesy v logistice a zázemí (sklad, expedice, zákaznický servis), provozuje vlastní prodejnu v Praze a o celý marketing se stará in-house marketingový tým. Ve společnosti je aktuálně zaměstnaných na 16 lidí na hlavní pracovní poměr + firma kooperuje s několika dalšími osobami/dodavateli na IČ nebo DPP dle potřeby.
Mimo eshop, který společnost provozuje pod svou primární značkou, společnost provozuje i dva další eshopy v ČR. Díky efektivnímu informačnímu systému, automatizovaně napojenému na všechny eshopy, společnost zvládá v největším prodejním období vyexpedovat 2000 objednávek za den.
Aktuálně jsou ve vlastnické struktuře firmy tři majitelé, z toho dva jsou jednatelé, kteří ve firmě aktivně pracují a jeden je investor, který zastává ve firmě roli kontrolního orgánu. Předmětem prodeje je podíl jedného ze spolumajitelů – spoluzakladatelů společnosti, ve výši 28,1%. Společnost vlastní 100% podíl v německé dceřiné společnosti, ta slouží k distribuci zboží na německý trh a do zahraničí.
Byznys model společnosti je postavený na principu škálovatelnosti projektů, kde 80% tržeb tvoří základ prodeje pod primární značkou, a zbylých 20% tvoří ostatní značky a eshopy. Dlouhodobým cílem spolumajitelů společnosti je vytvořit online ekosystém složený z několika značek, který těží ze sdílení vnitřních procesů a systému (účetnictví, logistika, sklad, expedice, customer care, marketing) a tím snižuje náklady a dodává projektům větší konkurenceschopnost a pružnost.
Majitel má vypracovaný plán na další roky s cílem zvyšování marže i obratu, i s prostředky, jak toho dosáhnout. Rádi dokument zašleme vážným zájemcům.
Nehmotný majetek
Zaměstnanci
Zadluženost
|
Celkové roční tržby
Roční zisk (EBITDA)
Ostatní informaceDélka fungování: 9+ let Důvod prodeje: záměr jednoho z majitelů věnovat se jiným podnikatelským aktivitám Právní forma: s.r.o. Předmět prodeje: 28,1% podíl v s.r.o. |
Společnost InBase s.r.o. vynakládá velké úsilí, aby informace na těchto stránkách byly aktuální a přesné. Přesto společnost nepřebírá odpovědnost za jejich aktuálnost, správnost, úplnost nebo kvalitu. Informace o podniku uvedené v tomto nabídkovém listu jsou zpracované na základě podkladů a informací poskytnutých majitelem nebo majiteli podniku. Za škody materiální či nemateriální povahy, přímo či nepřímo způsobené užitím nebo nepoužitím informací nebo používáním nesprávných či neúplných údajů, není Společnost InBase s.r.o. odpovědná.
Mám zájem o více informacíPo podpisu dohody o mlčenlivosti (NDA) vám rádi poskytneme podrobnější informace.