Podíl ve společnosti zaměřené na výrobu a prodej módních doplňků

Investiční teaser

Moravskoslezský kraj, ČR

číslo nabídky: 220009

Omlouváme se,
tato nabídka již není aktivní
Známá značka
Prodejní cena 5 000 000 Kč
Čistý dluh
Čistý dluh je ukazatel zadluženosti firmy. Je vyjádřen jako výše úročeného úvěru minus hotovost ve firmě.
8 500 000 Kč
Tržby
Obrat, respektive tržby vyjádrují celkový roční objem výkonů podniku, které podnik získal prodejem tovaru a služeb během účetního období.
41 100 000 Kč
Historie
Délka fungování podniku.
10 let
EBITDA
EBITDA je finanční ukazatel provozní výkonnosti podniku. Roční EBITDA je vyjádřeno jako zisk před odečtením úroků, daní a odpisů v daném roce.
na vyžádání
Zaměstnanci
Počet zaměstnanců zaměstnaných ve firmě na trvalý pracovní poměr ke dni zveřejnění nabídky.
16

Hodnotné know-how

Velký potenciál růstu

Zavedená značka

Základní informace

Předmětem prodeje je 28,1% podíl ve společnosti zaměřené na výrobu a prodej dámských a pánských módních doplňků, distribuci oblečení a výrobu homedesignu. Společnost aktivně působí online v 8 zemích EU a má vybudované velmi dobré povědomí o značce – jde o na trhu velmi oblíbený lovebrand. Firma byla založena před více než 8 lety a pod vlastní značkou (na kterou vlastní také ochrannou známku) navrhuje a vyrábí vlastní výrobky ze dřeva, kůže, látky a kovu. Své výrobky společnost prodává prostřednictvím vícero kanálů, primárně přes:

  • Primární online eshop (CZ/SK/HU/PL/SK/RO/COM/DE/BE)
  • Alternativní eshopy (CZ/SK)
  • Velkoobchody a prodejny
  • Marketplaces – (Amazon, Zoot, Alza, Avocado store)
  • Vlastní prodejna a veletrhy (Praha)
  • Distributoři (DE/BE)

Společnost disponuje vlastní výrobní kapacitou – dílnou, která se skládá z gravírovacího centra, šperkařské a šicí dílny. Výroba se nachází v samostatné budově o rozloze cca 150 m². Jedná se o kompletně vybavenou výrobní dílnu se stroji a vybavením, potřebným pro výrobu jakýchkoliv výrobků ze dřeva, kůže nebo látky. Díky aktivnímu vývojovému týmu je společnost schopna ročně přinést na trh velké množství nových výrobků a inovací. Společnost má nastavené funkční a ověřené procesy v logistice a zázemí (sklad, expedice, zákaznický servis), provozuje vlastní prodejnu v Praze a o celý marketing se stará in-house marketingový tým. Ve společnosti je aktuálně zaměstnaných na 16 lidí na hlavní pracovní poměr + firma kooperuje s několika dalšími osobami/dodavateli na IČ nebo DPP dle potřeby.

Mimo eshop, který společnost provozuje pod svou primární značkou, společnost provozuje i dva další eshopy v ČR. Díky  efektivnímu informačnímu systému, automatizovaně napojenému na všechny eshopy, společnost zvládá v největším prodejním období vyexpedovat 2000 objednávek za den. 

Aktuálně jsou ve vlastnické struktuře firmy tři majitelé, z toho dva jsou jednatelé, kteří ve firmě aktivně pracují a jeden je investor, který zastává ve firmě roli kontrolního orgánu. Předmětem prodeje je podíl jedného ze spolumajitelů – spoluzakladatelů společnosti, ve výši 28,1%. Společnost vlastní 100% podíl v německé dceřiné společnosti, ta slouží k distribuci zboží na německý trh a do zahraničí. 

Byznys model společnosti je postavený na principu škálovatelnosti projektů, kde 80% tržeb tvoří základ prodeje pod primární značkou, a zbylých 20% tvoří ostatní značky a eshopy. Dlouhodobým cílem spolumajitelů společnosti je vytvořit online ekosystém složený z několika značek, který těží ze sdílení vnitřních procesů a systému (účetnictví, logistika, sklad, expedice, customer care, marketing) a tím snižuje náklady a dodává projektům větší konkurenceschopnost a pružnost.

Majitel má vypracovaný plán na další roky s cílem zvyšování marže i obratu, i s prostředky, jak toho dosáhnout. Rádi dokument zašleme vážným zájemcům.

Nehmotný majetek

  • silný brand
  • 200.000 fanoušků na sociálních sítích
  • 99% spokojenost na Heuréce
  • 200 tisíc návštěvníků webu/měsíc
  • zavedený interní zkušený tým zaměstnanců
  • zajištěná a zainvestovaná infrastruktura firmy (IT, procesy, postupy, výroba)
  • 3+ zavedené značky produktů
  • 70 tis. kontaktů na zákazníky
  • výrobní a marketingové know-how

Zaměstnanci

  • Jednatelé – 3x
  • Vedoucí výroby – 1 x HPP
  • Gravírování – 1 x HPP + 2 x DPP
  • Příjem a kontrola kvality – 1 x HPP
  • Výrobní dílna – 6 x HPP + 2 x DPP
  • Customer care – 3 x HPP
  • Expedice – 1 x HPP + 3 x DPP
  • Účetní – 1 x IČO
  • Marketing – 4 x IČO + 4 x DPP + externisti
  • Zaměstnanci prodejny – 1 x HPP + 3x DPP

Zadluženost

  • 7,5 mil. Kč ve formě zápůjčky od investora/spolumajitele, splatná v r. 2027
  • 1 mil. Kč zápůjčka na předskladnění na Vánoční sezonu 2021

Celkové roční tržby

  • 2017: 18,5 mil. Kč
  • 2018: 28,1 mil. Kč
  • 2019: 34,8 mil. Kč
  • 2020: 68,1 mil. Kč
  • 2021: 41,1 mil. Kč (covid)
  • 2022 (odhad): 50+ mil. Kč

Roční zisk (EBITDA)

  • 2017: -0,4 mil. Kč
  • 2018: -0,1 mil. Kč
  • 2019: -0,6 mil. Kč 
  • 2020: zisk 7,1 mil. Kč (covid)
  • 2021: zisk 2,5 mil. Kč (změna strategie)
  • 2022 (odhad): 2,5 – 3,0 mil. Kč

Ostatní informace

Délka fungování: 9+ let

Důvod prodeje: záměr jednoho z majitelů věnovat se jiným podnikatelským aktivitám

Právní forma: s.r.o.

Předmět prodeje: 28,1% podíl v s.r.o.

Mám zájem o více informací

Ing. Tomáš Šuverík

jednatel společnosti

+420 731 788 155
suverik@inbase.cz

V případě zájmu nám napište!



    Preferuji komunikaci: