Konzultační společnost zaměřená na ekonomické a dotační poradenství - InBase

Konzultační společnost zaměřená na ekonomické a dotační poradenství

Ústecký kraj, ČR

číslo nabídky: 240032

Fotografie je ilustrační
Prodejní cena
Uvedená cena zahrnuje:
  • 100% podíl ve společnosti
  • hmotný majetek v hodnotě 0,8 mil. Kč
Uvedená cena nezahrnuje:
  • pohledávky a závazky společnosti
  • hotovost na účtech společnosti
4 900 000 Kč
Čistý dluhČistý dluh je ukazatel zadluženosti firmy. Je vyjádřen jako aktuální výše nesplaceného dluhu k bankovním institucím. Zahrnuje investiční úvěry, provozní úvěry, hypoteční úvěry a např. i čerpané kontokorentní úvěry.
0 Kč
TržbyTržby společnosti (nebo obrat společnosti) vyjádrují celkový roční objem výkonů podniku, které podnik získal prodejem zboží a vlastních služeb během účetního období. Uvádíme údaj z posledního uzavřeného účetního období.
5 900 000 Kč
HistorieUvádíme, jak dlouho již firma působí na trhu. Údaj může být přibližný.
12 let
EBITDA EBITDA je finanční ukazatel provozní výkonnosti podniku. Při nabídkách uvádíme tzv. normalizovanou provozní EBITD-u, kterou kalkulujeme jako provozní zisk společnosti, očištěný o nákladové úroky, odpisy dlouhodobého majetku a náklady nesouvisející s předmětem prodeje.
1 500 000 Kč
ZaměstnanciPočet zaměstnanců zaměstnaných ve firmě na trvalý pracovní poměr nebo částečný úvazek ke dni zveřejnění nabídky.
4

Hodnotné know-how

Stálí a kvalitní zaměstnanci

Výborné reference

Základní informace

Předmětem prodeje je 100% podíl ve společnosti, zaměřené na poskytování dotačního, ekonomického a marketingového poradenství. Historie společnosti sahá do roku 2012, kdy byla založená a navázala na podnikání majitele a jednatele této firmy, který začal v daném oboru podnikat jako OSVČ již v roce 2005 v rámci prvních evropských fondů. Důvodem pro prodej je záměr majitele přeorientovat se na jinou sféru a obor podnikání.

Hlavním předmětem činnosti a posláním společnosti je poskytování poradenství soukromým i státním subjektům se získáváním finančních prostředků ze strukturálních fondů Evropské Unie. Společnost svým klientům nabízí komplexní a prvotřídní servis v rámci dotací (zpracování dotačního projektu na klíč), administrativy (zpracování monitorovacích zpráv a žádostí o platbu), výběrových řízení (výběrová řízení společnost realizuje pro jakékoliv dotační programy) a marketingu (komplexní marketingové služby). Poradenství v oblastí získávání dotací představuje 75% celkové činnosti společnosti, poradenství s přípravou podkladů pro výběrová řízení tvoří cca 15% činnosti a poradenství v oblasti administraci projektů 10% aktivit.

Souběžně se také společnost věnuje poradenství a projektové činnosti v oblasti prodeje, reklamy a marketingu zejména v segmentu malých a středních podniků. Cílovou skupinu klientů tvoří firmy (malé, střední, i velké společnosti), města a obce.

Odborní a profesionální kolektiv zaměstnanců dokresluje poskytované služby na vysoké úrovni. Společnost disponuje dlouholetými referencemi ze strany zákazníků v rámci všech oborů (municipality, výrobní společnosti i společnosti poskytujíce služby). Aktuálně společnost zaměstnává 4 zaměstnance (4 x HPP), přičemž tým doplňují dva spolupracující OSVČ. Celý tým je tvořen fundovanými specialisty, kteří jsou schopni přenést do projektů své profesní znalosti a dovednosti.

Společnost generovala v letech 2021 až 2023 tržby na úrovni 4,50 – 6,00 mil. Kč, EBITDA společnosti se pohybovala v rozmezí 0,86 – 1,50 mil. Kč, přičemž náklady na práci majitele jsou již započteny v nákladech společnosti. Společnost aktuálně nevyužívá žádné bankovní financování.

Obchodní podíl ve společnosti je vlastněn jediným společníkem, který je i jednatelem společnosti. Společník toho času ve společnosti aktivně působí, nicméně celý tým je schopný bezproblémově fungovat i bez jeho další účasti na řízení společnosti. Majitel je ochoten zůstat po prodeji novému majiteli k dispozici po dobu potřebnou pro bezproblémové předání firmy a know how spojeného s vedením společnosti.

Přehled finančních výsledků společnosti

 

Hmotný majetek

  • 2x osobní automobil
  • vybavení kanceláře, výpočetní technika
  • tržní hodnota majetku společnosti cca  800 tis. Kč

Nehmotný majetek

  • uzavřené rámcové smlouvy s klienty v min. hodnotě 2,2 mil. Kč bez DPH
  • široké portfolio „živých“ a stále spolupracujících klientů z řad obcí a firem
  • stabilní dlouhodobě dodavatelské vztahy
  • partnerství a individuální přístup ke klientům
  • profesionalita a odbornost zaměstnanců
  • dlouholeté kladné reference ze strany klientů

Pronájmy

Kanceláře

  • pronájem na dobu neurčitou

Zaměstnanci

  • počet zaměstnanců: 4
    • 1 x jednatel/majitel
    • 1 x projektový manažer
    • 2 x administrátorka projektů 
  • počet spolupracujících externistů: 2
    • 1 x projektový manažer
    • 1x manažer výběrových řízení

Zadluženost

  • žádná

Celkové roční tržby

  • 2021: 4,9 mil. Kč
  • 2022: 4,5 mil. Kč
  • 2023: 5,9 mil. Kč

Roční normalizovaná EBITDA

  • 2021: 1,50 mil. Kč
  • 2022: 0,86 mil. Kč
  • 2023: 1,53 mil. Kč

Poznámka: Normalizovaná EBITDA společnosti byla vypočtena jako reálný zisk, který je schopna firma vygenerovat, tj. zisk, který je očištěn o úroky, odpisy a nestandardní, s hlavní činností nesouvisející náklady (optimalizace).

Ostatní informace

  • Historie: 12 let
  • Důvod prodeje: orientace majitele na jiný typ podnikání
  • Právní forma: s.r.o.
  • Předmět prodeje: 100% podíl v s.r.o., alternativně je možné nabídnout i odkup jen zákaznického portfolia včetně smluv
Mám zájem o více informací

Ing. Tomáš Šuverík

Jednatel a M&A poradce

+420 731 788 155

V případě zájmu nás neváhejte kontaktovat.

Po podpisu dohody o mlčenlivosti (NDA) vám rádi poskytneme podrobnější informace.



    Preferuji komunikaci: