Webová platforma Svatba.cz provozující svatební plánovač a katalog

Investiční teaser

Všechny regiony, ČR

číslo nabídky: 220005

Fotografie je ilustrační
Prodejní cena Cena dohodou
Čistý dluh
Čistý dluh je ukazatel zadluženosti firmy. Je vyjádřen jako výše úročeného úvěru minus hotovost ve firmě.
0 Kč
Tržby (odhad)
Obrat, respektive tržby vyjádrují celkový roční objem výkonů podniku, které podnik získal prodejem tovaru a služeb během účetního období.
2 200 000 Kč
Historie
Délka fungování podniku.
7 let
EBITDA (odhad)
EBITDA je finanční ukazatel provozní výkonnosti podniku. Roční EBITDA je vyjádřeno jako zisk před odečtením úroků, daní a odpisů v daném roce.
na vyžádání
Zaměstnanci
Počet zaměstnanců zaměstnaných ve firmě na trvalý pracovní poměr ke dni zveřejnění nabídky.
3

Dobré pozice ve vyhledávání

Hodnotné know-how

Velký potenciál růstu

Základní informace

Předmětem prodeje je společnost provozující unikátní webovou platformu pro online plánování svatby. Platforma funguje na vysoko atraktivní doméně www.svatba.cz a zahrnuje online svatební plánovač, svatební katalog dodavatelů, a moderní poptávkový systém pro komunikaci s jednotlivými dodavateli. Díky této virtuální platformě mají snoubenci možnost naplánovat si svatbu jednodušeji a efektivně komunikovat s dodavateli služeb.

Hlavní hodnotou společnosti je již vyvinutá zmíněná softwarová platforma Svatba.cz 2.0. Do jejího vývoje, sestavení týmu, nastavení všech interních nástrojů a následného uvedení produktu na trh včetně marketingové podpory, bylo dosud investováno více než 12 mil. Kč. Vývoj byl inspirován zahraničními portály, v ČR se jedná zatím o jediný a největší portál tohoto typu. Velkou hodnotu má i vlastnictví atraktivní domény www.svatba.cz.

Společnost funguje již od roku 2015, od začátku se majitelé projektu soustředili na vývoj platformy, její růst a zvyšování povědomí o platformě. V posledních letech, od roku 2020 se již ale majitelé orientují na monetizaci produktu. Zároveň se ale majitelé aktivně věnují budování dominantního postavení na českém trhu. V roce 2022 je plánovaná expanze na Slovensko, přičemž potenciál pro expanzi mají i další trhy ve střední a východní Evropě.

Český svatební trh kontinuálně roste, v segmentu svateb je na další roky v ČR odhadovaný roční obrat kolem 5 miliard Kč bez svatebních darů a cest. Na rozdíl od západních zemí je v ČR, SR a východní Evropě tento trh prozatím nedostatečně pokrytý. Společnost má proto vysoký potenciál pro další růst v tuzemsku i zahraničí.

Majitelé společnosti mají zpracovaný business plán na růst společnosti v rocích 2021 až 2024. Cílem pro nejbližší roky je postupné zvyšování platících zákazníků a obratu. Business plán samozřejmě poskytneme vážným zájemcům o akvizici.

Velkou přidanou hodnotou pro případného investora je i potenciální budoucí možnost odprodat podíl ve společnosti mezinárodní skupině provozující svatební portály v západních zemích – tato skupina obdobné portály v jednotlivých zemích kupuje a konsoliduje. Majitelé již byli s tímto potenciálním investorem ve spojení, a je tam otevřená komunikace.

Nehmotný majetek

  • domény Svatba.cz, Partydo.cz, svatebnifestival.online
  • softwarová platforma Svatba.cz 2.0: Kompletní frontend a backend řešení včetně vlastní administrace všech třech produktů
  • web virtuálního svatebního festivalu svatebnifestival.online
  • databáze cca 5 000 dodavatelů vedená v Pipedrive
  • databáze zákazníků
  • kompletní know-how
  • Sociální sítě Facebook, Instagram, Pinterest, Youtube
  • Veškeré nastavení a propojení automatizací: Svatba.cz, Pipedrive, Smartemailing, Fapi, Slack

Zaměstnanci

  • 1 CEO
  • 3 obchodníci na provize na IČ
  • 1 zákaznická podpora na DPP
  • 1 redakce na IČ
  • externě dle zadání 1 vývojář, 1 markeťák, 1 produkce

Zadluženost

  • žádná, v minulosti byly vydány korporátní dluhopisy, které budou splaceny z prodeje firmy. Firma bude předána bez jakýchkoliv závazků či jiných omezení.

Celkové roční tržby

  • 2018: 1,9 mil. Kč
  • 2019: 1,4 mil. Kč
  • 2020: 1,4 mil. Kč (covid krize)
  • 2021 (odhad): 2,2 mil. Kč (covid krize)

Roční zisk (EBITDA)

  • 2018: ztráta 1,2 mil. Kč
  • 2019: ztráta 1,2 mil. Kč
  • 2020: ztráta 3,6 mil. Kč (covid krize)
  • 2021 (odhad): ztráta 1,4 mil. Kč (covid krize)

V roce 2022 a dále je předpoklad dosažení alespoň 7 mil. Kč tržeb.

Ostatní informace

Délka fungování: 6+ let

Důvod prodeje: dva ze tří původních majitelů se plně věnují jinému projektu

Právní forma: s.r.o.

Předmět prodeje: 100% podíl v s.r.o., domény, databáze a kompletní know-how

Mám zájem o více informací

Ing. Tomáš Šuverík

jednatel společnosti

+420 731 788 155
suverik@inbase.cz

V případě zájmu nám napište!