Full-service personální agentura s vlastní přepravní kapacitou - InBase

Full-service personální agentura s vlastní přepravní kapacitou

Česká republika

číslo nabídky: 250029

Fotografie je ilustrační
Prodejní cena
Uvedená cena zahrnuje:
  • 100% podíl ve společnosti
  • pohledávky a závazky společnosti
  • bankovní dluh ve výši 18,0 mil. Kč
Uvedená cena nezahrnuje:
  • hotovost na účtech společnosti
65 000 000 Kč
Čistý dluhČistý dluh je ukazatel zadluženosti firmy. Je vyjádřen jako aktuální výše nesplaceného dluhu k bankovním institucím. Zahrnuje investiční úvěry, provozní úvěry, hypoteční úvěry a např. i čerpané kontokorentní úvěry.
18 000 000 Kč
TržbyTržby společnosti (nebo obrat společnosti) vyjádrují celkový roční objem výkonů podniku, které podnik získal prodejem zboží a vlastních služeb během účetního období. Uvádíme údaj z posledního uzavřeného účetního období.
176 000 000 Kč
HistorieUvádíme, jak dlouho již firma působí na trhu. Údaj může být přibližný.
5 let
EBITDA EBITDA je finanční ukazatel provozní výkonnosti podniku. Při nabídkách uvádíme tzv. normalizovanou provozní EBITD-u, kterou kalkulujeme jako provozní zisk společnosti, očištěný o nákladové úroky, odpisy dlouhodobého majetku a náklady nesouvisející s předmětem prodeje.
22 000 000 Kč
ZaměstnanciPočet zaměstnanců zaměstnaných ve firmě na trvalý pracovní poměr nebo částečný úvazek ke dni zveřejnění nabídky.
7

Dobré jméno

Možnost rozšíření podílu na trhu

Nasmlouvané zakázky

Základní informace

Předmětem prodeje je 100% podíl ve středně velké personální agentuře úspěšně působící na českém trhu od roku 2019. Společnost se zaměřuje na komplexní HR služby – od klasického náboru a dočasného přidělování zaměstnanců přes Try & Hire program, až po executive search. Hlavní specializací společnosti je však kompletní outsourcing personálních služeb, především v oblasti agenturního zaměstnávání. Významnou součástí služeb je ale také zajištění dopravy zaměstnanců (minibusy a dodávky) do firemních provozů v regionech s omezenou dopravní dostupností.

Zázemí firmy tvoří centrála a dvě pobočky, odkud provádí nábor pracovníků pro své klienty zaměstnavatele. Kmenový tým společnosti tvoří 7 zkušených zaměstnanců, kteří koordinují více než 300 agenturních pracovníků.

Zákazníky společnosti jsou průmyslové podniky a výrobní společnosti v ČR i EU, které hledají flexibilní pracovní sílu a chtějí ušetřit na HR procesech. Agentura využívá vlastní obchodní oddělení i online kanály pro získávání nových klientů a dlouhodobě spolupracuje s významnými dodavateli v ČR a v zahraničí. Vysokou přidanou hodnotu mají dlouhodobé smlouvy se stabilními klienty (9 stálých firem), spolupráce s některými dodavateli trvá dlouhá léta.

Společnost relativně rychle rostla z 69 mil. Kč obratu v roce 2022 na 185 mil. Kč v roce 2024. Aktuální rok 2025 je vcelku stabilní, momentálně se druhá půlka roku vyvíjí lépe než první. Pro rok 2025 se očekává stabilizace růstu a obrat na úrovních roku 2024. Co se týče ziskovosti, v posledních letech byla na úrovni 20 až 26 mil. Kč, kromě roku 2024, kdy byla výrazně nižší, zejména z důvodu investic do infrastruktury a nezajištění nových zakázek ze strany managementu. Pro rok 2025 se očekává návrat na standardní úrovně EBITDA.

Firma vlastní vozový park, softwarová řešení, ochrannou známku a databázi klientů, a dále také nemovitosti v krajském městě. Aktuálně společnost využívá provozní bankovní úvěr, který se postupně snižuje, ke třetímu kvartálu 2025 byl zůstatek bankovního dluhu na úrovni 18 mil. Kč.

Majitel ve firmě zastává pozici CEO za kterou pobírá základní mzdu. Důvodem prodeje je osobní rozhodnutí majitele. Vlastník je ale připraven poskytnout manažerskou součinnost až 12 měsíců, což usnadní předání společnosti no rukou nového majitele.

Kupující má příležitost získat fungující personální agenturu s vlastním zázemím, know-how a službou přepravy zaměstnanců, která může přinést synergie zejména pro větší HR skupiny nebo průmyslové holdingy. Majitel shledává velké příležitosti pro růst v případě synergií s potencionálním kupujícím z oboru, případně posílení obchodního oddělení – výsledkem by bylo více zakázek a lepší koordinace činností.

Přehled finančních výsledků společnosti

Hmotný majetek

  • vozový park: 5× osobní vozy
  • 10× dodávky
  • vybavení centrály (1,5 mil. Kč),
  • vybavení poboček (0,5 mil. Kč)
  • OOPP zásoby (50 tis. Kč)

Nehmotný majetek

  • 2× SW pro nábor a provoz (3,5 mil. Kč)
  • ochranná známka
  • klientská a marketingová databáze
  • licence pro účetní a mzdový systém
  • povolení ke zprostředkování zaměstnání
  • databáze uchazečů a know-how v outsourcingu
  • aktivní weby a sociální sítě

Pronájmy

Kanceláře a administrativní prostory

  • rozloha: cca 120 m²
  • pronájem na dobu neurčitou s předkupním právem
  • výše pronájmu: 34 tis. Kč/měsíc

Dvě pobočky

  • rozloha cca 100 m² celkem
  • výše pronájmu: 29 tis. Kč/měsíc

Zaměstnanci

    • 7 kmenových (management, HR, administrativa)
  • cca 300 outsourcovaných pracovníků

Zadluženost

  • bankovní dluh 18 mil. Kč

Celkové roční tržby

  • 2022: 69 mil. Kč
  • 2023: 129 mil. Kč
  • 2024: 185 mil. Kč
  • 2025 (odhad): 176 mil. Kč

Roční normalizovaná EBITDA

  • 2022: 26,7 mil. Kč
  • 2023: 20,6 mil. Kč
  • 2024: 5,8 mil. Kč
  • 2025 (odhad): 22,2 mil. Kč

Poznámka: Normalizovaná EBITDA společnosti byla vypočtena jako reálný provozní zisk před odpisy, který je schopna firma vygenerovat před optimalizacemi, tj. výsledek hospodaření, který je očištěn o jednorázové, nestandardní a s hlavní činností nesouvisející náklady.

Ostatní informace

  • Historie: 5 let
  • Důvod prodeje: osobní rozhodnutí majitele
  • Právní forma: s.r.o.
  • Předmět prodeje: 100% podíl v s.r.o.
Mám zájem o více informací

Ing. Tomáš Šuverík

Jednatel a M&A poradce

+420 731 788 155

V případě zájmu nás neváhejte kontaktovat.

Po podpisu dohody o mlčenlivosti (NDA) vám rádi poskytneme podrobnější informace.



    Preferuji komunikaci: