Tohle je článek ze série článků "Jak prodat podnik". V této části si přiblížíme fázi jednání po realizaci Due Diligence ze strany zájemce. Závazná nabídka Poté,...
čti dáleTohle je článek ze série článků "Jak prodat podnik". V této části si přiblížíme fázi jednání po akceptaci indikativní nabídky ze strany zájemce. Prověrka...
čti dáleSpolečnosti Patria Corporate Finance a InBase spojily na konci roku 2022 své síly, aby společně nově pokryly segment prodeje a nákupu malých českých...
čti dálePro slovenský podcast Podnicast jsme poskytli rozhovor o prodeji malých firem na Slovensku. Jednatel Tomáš Šuverík v rozhovoru mluvil o tom Jak stanovit...
čti dáleTohle je článek z 12-dílné série článků "Jak prodat podnik". V této části si přiblížíme fázi jednání po předložení nabídky na koupi firmy ze strany zájemce. Indikativní...
čti dáleK této části procesu prodeje firmy se dostanete většinou za předpokladu, že jste si již prošli následujícími: stanovili jste si cíle a požadované podmínky...
čti dáleČasto se setkáváme s tím, že naši klienti nerozumí některým výrazům, které se často používají ve světe prodeje firem. To je samozřejmě pochopitelné, jelikož...
čti dáleJak se v současné době prodávají firmy v Česku? Jak prodej firmy probíhá a jak správně stanovit prodejní cenu? Pro magazín Ekonom jsme poskytli...
čti dáleNově si na našem webu InBase.cz mohou majitelé firem vyzkoušet ocenit si firmu prostřednictvím online valuační kalkulačky, která po zadání základních finančních...
čti dáletax implications, vloženie do sbírky listin prechodná doba oznámenie partnerom a zamestnancom investovanie prostriedkov pořádkovi chill Informační...
čti dáleV momentě, kdy jste rozhodnuti firmu prodat, máte připravenou prezentaci firmy, je potřebné se rozhodnout, jakým způsobem budete hledat a oslovovat potencionální...
čti dáleTato část našeho seriálu je poslední, která se týka přípravy na prodej podniku. Cílem bude vytvoření informačních materiálů pro jednoduchou prezentaci...
čti dáleV této části našeho seriálu "Jak prodat podnik" si vysvětlíme, jak správně odhadnout prodejní cenu firmy. Pro výpočet ceny podniku existuje množství...
čti dáleDnes mají investoři, hlavně díky decentralizaci ekonomiky, internetu a i nízkým úrokovým sazbám, nepřeberné možnosti, kam investovat. Zajímavou a smysl...
čti dáleProdej podniku je poměrně složitý proces se kterým se běžný podnikatel setkává velmi zřídka. Složitost prodeje podniku vyplývá z toho, že vyžaduje specifické...
čti dáleV tomto článku si něco řekneme o fázi, kdy jste už rozhodnut svůj podnik prodat, máte jasno ve svých motivacích i časovém ohraničení prodeje. Protože prodej...
čti dáleV momentě, kdy se rozhodnete, že svou firmu chcete prodat, máte dvě možnosti: Buď přistoupíte k prodeji ihned, a nabídnete firmu v současném stavu a kondici,...
čti dálePokud již máte jasno v tom, že chcete firmu prodat, tak předtím než začnete, je dobré se zamyslet nad tím, co vás v průběhu prodeje může čekat. Prodej...
čti dáleV tomto textu se zaměříme na to, co je motivací pro prodej vašeho byznysu a to, jak motivace ovlivňuje načasování a přístup k prodeji. Krok č. 1 - Definujte...
čti dálePřed tím, než se majitel podniku rozhodne pro jeho prodej, je dobré položit si otázku: je můj podnik vhodný k prodeji? Jinak řečeno: byl by někdo ochoten...
čti dáleMartin Šibal založil v devadesátých letech v Brně firmu Valosun. Časem se tento výrobce potravinových doplňků a kosmetiky rozrůstal až dosáhl tržeb okolo...
čti dáleFungující podniky k prodeji Přesto, že investování do fungujících podniků je již v západních zemích běžnou praxí téměř pro každého, na našem území je...
čti dáleMajitel, který se rozhodl prodat svoji firmu, má několik možností, jak k samotnému prodeji přistoupit. Každá možnost má své plusy a minusy. 1. Nabídnutí...
čti dáleStále víc domácích médií píše o tom, že řada podnikatelů, kteří dosáhli důchodového věku, nemá svého nástupce a proto musí hledat jiné způsoby jak se...
čti dále